Träningskurs i Bruksvallarna.

Här är några bilder från SISKs Träningskurs i Bruksvallarna 15-22 aug 2010 där Loke var med Claes.

De har haft en underbar vecka med bra väder och mycket ripor.

Fotona är tagna av Lise Ivanoff.

Genomgång inför dagens tur.


Claes och Loke in action.
Träningskurs Bruksvallarna 2010

Alla verkar inte vara glada.


På fjället.


Radarparet Kjell med Vera och Claes med Loke.


Tillbakalutad kursledare Hasse samt Minica.


Jag skulle ha varit med men det var inte läge för det på jobbet, men jag ska erkänna att jag har varit så avundsjuk när jag har fått rapporter under veckan. Men vad är väl en vecka på fjället mot en vecka på jobbet. //Berit

Kommentarer
Postat av: Anki,Siri,Vilda

Underbara bilder. Men håller med dig. Vad är en vecka på fjället mot en vecka på jobbet..........

2010-08-24 @ 19:43:39
URL: http://www.arelidsaussie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0